|
|
BBH-4136 KAVO PARTS Brake Hose Installatsiooni pool: Tagasild vasakul, Pikkus: 246mm, Keermemõõt 1: FM10x1.0mm, Keermemõõt 2: 10mm, paaris tootenumbrid: BBH-4137 |
Keskimääräinen toimitusaika: |
5-9tp Keskmine tarneaeg tarnija lähilaost. Kui lähilaos varuosa puudub, siis automaatselt läheb tellimisele kauglaost pikema tarneajaga.
Aeg on märgitud meie laost kättesaamisel. Kulleriga, pakiautomaadist või muul viisil võib lisanduda mõni päev olenevalt asukohast.
Rohkem infot leiate lehelt "KKK". Ennen tilaamista lähetä saatavuuspyyntö nettisivuillemme! |
|
|
|
|
|
BBH-4137 KAVO PARTS Brake Hose Installatsiooni pool: Tagasild paremal, Pikkus: 246mm, Keermemõõt 1: FM10x1.0mm, Keermemõõt 2: 10mm, paaris tootenumbrid: BBH-4136 |
Keskimääräinen toimitusaika: |
5-9tp Keskmine tarneaeg tarnija lähilaost. Kui lähilaos varuosa puudub, siis automaatselt läheb tellimisele kauglaost pikema tarneajaga.
Aeg on märgitud meie laost kättesaamisel. Kulleriga, pakiautomaadist või muul viisil võib lisanduda mõni päev olenevalt asukohast.
Rohkem infot leiate lehelt "KKK". Ennen tilaamista lähetä saatavuuspyyntö nettisivuillemme! |
|
|
|
|
|
SL1770 A.B.S. Pikkus: 246mm, Keermemõõt 1: INN M10x1.0, Keermemõõt 2: BANJO M10x1.0, paaris tootenumbrid: SL 1771, Kaal: 0,1kg |
Keskimääräinen toimitusaika: |
2-3tp Keskmine tarneaeg tarnija lähilaost. Kui lähilaos varuosa puudub, siis automaatselt läheb tellimisele kauglaost pikema tarneajaga.
Aeg on märgitud meie laost kättesaamisel. Kulleriga, pakiautomaadist või muul viisil võib lisanduda mõni päev olenevalt asukohast.
Rohkem infot leiate lehelt "KKK". |
|
|
|
|
|
J3710321 HERTH+BUSS JAKOPARTS Pikkus: 245mm, paaris tootenumbrid: J3710322, SVHC: SVHS aineid ei esine |
Keskimääräinen toimitusaika: |
1-2tp Keskmine tarneaeg tarnija lähilaost. Kui lähilaos varuosa puudub, siis automaatselt läheb tellimisele kauglaost pikema tarneajaga.
Aeg on märgitud meie laost kättesaamisel. Kulleriga, pakiautomaadist või muul viisil võib lisanduda mõni päev olenevalt asukohast.
Rohkem infot leiate lehelt "KKK". |
|
|
|